Gå från idé till marknad

    Har du en innovativ idé som är skalbar och har ett tydligt hållbarhetsfokus? Är din ambition att sätta avtryck på en stor marknad? Då kan du söka till Krinova INCUBATOR, ett kostnadsfritt program som kan ge stöd upp till 24 månader.

    Krinovas Incubatorprogram bygger på mer än tio år av erfarenhet kring innovationsstöd och företagsutveckling. Vår drivkraft är att hjälpa innovativa företag att gå från idé till marknad och det gör vi genom att ge dig de bästa tänkbara förutsättningarna för att lyckas. Incubatorprogrammet är individuellt anpassat. Oavsett var i landet du finns så hittar vi ett upplägg som passar dina förutsättningar.

    Ansök nu så hjälper vi dig ta nästa steg.
    Klicka knappen ”Boka möte” här under och sen på ”Join Us” på nästa sida.

    Boka möte
    Elin & Shabnam

    Har du frågor eller funderingar kring Krinova INCUBATOR är du välkommen att kontakta oss.

    Jens Almqvist

    Jens Almqvist

    Business Designer

    Shabnam Hyllas

    Shabnam Byllbas

    Business Designer

    Incubatorprogrammet erbjuder

    Affärsutveckling

    • Ett utvecklingsprogram som är anpassat specifikt efter ditt företags behov och utmaningar.
    • En dedikerad affärsutvecklare/coach som stödjer ditt företag i vardagen.
    • Tillgång till Krinovas team av affärsutvecklare med unika spetskompetenser.
    • Möjlighet att få tillgång till tjänster inom exempelvis: immaterialrätt, certifiering och produktutveckling.

    Nätverk och community

    • Bli en del av Krinovas community av matföretag och bygg viktiga relationer med branschen.
    • Tillgång till workshops och evenemang inom områden som: finansiering, försäljning, rekrytering.
    • Tillgång till mötesplatser för rekrytering.

    Finansiering

    • Stöd och coaching i att finansiera tidig utveckling av produkter och tjänster.
    • Tillgång till evenemang där investerare och start-ups möts.
    • Möjlighet att få one-to-one möte med finansiärer.

    Produkt och tjänsteutveckling

    • Stöd att hitta rätt testmiljöer så som: kök, produktutveckling och uppskalning.
    • Direktkanaler till ledande aktörer i dagligvaruhandeln.
    • Direktkanaler till odlare och grossister av råvaror.

    Max, Niclas, Jennie

    Röster från företag